Terugbetalingen
Er is iets misgegaan. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
> Ik heb het verkeerde product gekocht
Het spijt ons te horen dat je de verkeerde code hebt gekocht. Helaas, zodra een code is ontvangen, kan deze niet meer worden verkocht. We kunnen namelijk onmogelijk bepalen of een code al is gebruikt of in de toekomst zal worden gebruikt. Je kunt dit het beste vergelijken met een traditionele code die je in een winkel kocht en waar de achterkant al is weggekrast en de code dus zichtbaar is. Zo'n kaart kan een winkel ook niet meer verkopen.
> Kan ik mijn geld terugkrijgen?
We geven geen geld terug na aankoop. We versturen de code direct en kunnen dus niet controleren of de code al is gebruikt of in de toekomst zal worden gebruikt. Wanneer je een product op onze site koopt, vragen wij je altijd om af te zien van je herroepingsrecht.
Heb je reden om aan te nemen dat de code die wij je hebben gegeven, ongeldig is?
Bezorg ons dan een schriftelijk bewijs van de provider (bijvoorbeeld Spotify of PlayStation). Dit hebben we nodig om je een andere code te bezorgen.
> Wil je contact opnemen met ons?
We zijn hier om je te helpen! Je kan ons een e-mail sturen en we reageren zo snel mogelijk!
We zijn ook bereikbaar via Whatsapp van Maandag - Vrijdag 09:00-17:00.
Betaling
Kan je niet betalen? Heb je een vraag over een factuur?
> Kan ik een factuur van mijn bestelling krijgen?
Wij sturen een orderbevestiging naar het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Ons systeem kan helaas geen facturen geven. Voor directe opwaarderingen en opwaardeercodes wordt geen btw geteld, dus zakelijke klanten hoeven zich daar geen zorgen over te maken. Je vindt alle belangrijke gegevens over je bestelling terug in de orderbevestiging die je via e-mail ontvangen hebt. Heb je de orderbevestiging niet meer? [Laat het ons weten](URL LINK), dan sturen we die na.
> Waarom controleren jullie mijn betaling?
Soms zien we bepaalde onregelmatigheden die verband houden met de gebruikte betaalmethode. In dat geval controleren we de bestelling om fraude te voorkomen en de veiligheid van onze klanten te garanderen.
Moet ik iets doen?
Je hoeft niets te doen. We hebben alleen wat tijd nodig om je betaling te controleren. Zodra je betaling is geverifieerd, ontvang je de code. Dit is meestal binnen één werkdag. Als we je betaling niet kunnen verifiëren, nemen we contact met je op voor verdere instructies.
Wij danken je voor je begrip voor deze veiligheidsprocedure.
> Waarom betaal ik servicekosten?
We willen jouw online aankoop zo veilig mogelijk laten verlopen, en dat kost natuurlijk wat. Daarnaast staat ons Customer Care team altijd voor je klaar bij eventuele vragen of problemen.
Servicekosten of niet?
De servicekosten zijn voor elk product verschillend.
Omdat wij graag transparant zijn, zie jij de kosten al in je winkelwagen.
> Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Af en toe worden betalingen niet geaccepteerd. Gebruik dan een andere betaalmethode of probeer via een andere browser/een ander apparaat te bestellen. Je cookies verwijderen helpt soms ook.
Geld gereserveerd?
Als op je bankafschrift staat dat je betaling is gereserveerd, betekent dit dat je bank de annulering nog moet verwerken.
Tot dan is het bedrag op je bankrekening gereserveerd, maar blijft het van jou.
Na een mislukte betaling annuleren wij de betaling automatisch en blijft het geld op je rekening staan.
Hoe snel je bank het geld vrijgeeft, hangt echter van je bank zelf af.
Wij hebben hier geen invloed op.
Als het gereserveerde bedrag niet binnen 5 werkdagen opnieuw is vrijgegeven, raden wij aan contact op te nemen met je bank of creditcardmaatschappij.
> Wat als het bedrag twee keer wordt afgehouden?
Als je op het bankafschrift ziet dat het bedrag twee keer in rekening is gebracht, controleer dan eerst of de referentienummers op het bankafschrift overeenkomen.
Ja, mijn referentienummers zijn dezelfde
Als het om dezelfde referentienummers gaat, {neem dan contact met ons op} (URL LINK) en bezorg ons beide nummers.
Nee, mijn referentienummers zijn verschillend
Dit betekent dat je twee afzonderlijke bestellingen hebt geplaatst. Je hebt via e-mail (controleer ook je spam) twee orderbevestigingen met twee unieke codes ontvangen.
> Wil je contact opnemen met ons?
We zijn hier om je te helpen! Je kan ons een e-mail sturen en we reageren zo snel mogelijk!
We zijn ook bereikbaar via Whatsapp van Maandag - Vrijdag 09:00-17:00.
Vragen over de code
Heb je je code niet ontvangen? Werkt je code niet? Is er iets anders mis met je code?
> Mijn code werkt niet
Volg de instructies in de e-mail met je code. Werkt je code nog altijd niet?
Neem contact op met ons Customer Care team.
> Ik heb mijn code niet ontvangen
Na het afronden van je bestelling ontvang je via e-mail een orderbevestiging met je code. Je krijgt deze e-mail meestal binnen de minuut. Controleer zeker ook je spam.
Nog altijd geen code ontvangen?
Misschien heb je een verkeerd e-mailadres ingevuld of gaat het om een technische storing. Neem in dat geval contact met ons op (URL LINK). We helpen je graag verder.
> Mijn code is al gebruikt
Als je bij het inwisselen van een code de melding krijgt dat je code al is gebruikt, neem dan contact op met ons Customer Care team. Vermeld zeker de volgende gegevens:
- het e-mailadres dat je bij de bestelling van je code hebt opgegeven
- de code die je hebt gekocht
- de datum en het tijdstip van gebruik
> Hoelang duurt het voordat ik mijn code krijg?
Zodra wij je betaling hebben bevestigd, ontvang je je product binnen 30 seconden. Je krijgt altijd een e-mail met je code en informatie over hoe je die code kunt inwisselen. Voor sommige producten verschijnt je code direct na je betaling op het scherm.
Heb je nog geen e-mail met je code ontvangen?
Controleer eerst je spam en neem dan contact met ons Customer Care team op.
Let wel: voor sommige producten (zoals belkrediet) heeft de provider enkele minuten nodig om je saldo te uploaden nadat je je tegoed hebt opgewaardeerd. Dit duurt meestal maximaal 15 minuten.
> Wil je contact opnemen met ons?
We zijn hier om je te helpen! Je kan ons een e-mail sturen en we reageren zo snel mogelijk!
We zijn ook bereikbaar via Whatsapp van Maandag - Vrijdag 09:00-17:00.